Pages

ကၽြန္ေတာ္ေျပာမိတဲ့ သူ႕အေၾကာင္းေလး.......

ကၽြန္ေတာ္ အေၾကာင္းေလးပါ ခံစား၇တာေတြေပါ႔သြားမလားလို႕ေ၇းခဲ႔မိတာပါ
လြမ္းတယ္လို႕ေခါင္းစဥ္တက္၇ေအာင္လည္း သူနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ဘာမွမဆိုင္ခဲ့တဲ့
သူေတြပါ ဒါေပမယ္႕ဗ်ာ
သူအသံေလးကိုကၽြန္ေတာ္ၾကားခ်င္တယ္
သူမ်က္နွာေလးကိုကၽြန္ေတာ္ျမင္ခ်င္တယ္
သူနဲ႕ေတြ႔ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ေနတယ္
သူအေၾကာင္းေတြကိုမေတြးဘဲ အလုိလိုေခါင္းထဲေ၇ာက္ေ၇ာက္လာတယ္
 အဲ႕ဒါဆိုကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္သင္႔ျပီလဲခ်စ္တယ္လို႕ ေျပာ၇မလား၊၊၊၊၊
 အခ်စ္အေၾကာင္းကိုကဗ်ာေတြ မ်ားၾကီးေ၇းခဲ့ဖူးပါတယ္
 သူမ်ားေနရာကေနခံစားျပီးေရးခဲ့တာလား ဖတ္လို႕ေကာင္းတဲ့ ကဗ်ာေလးေတြကိုအေျခခံျပီးေတာ႕ေ၇းမိတာလား
ခ်စ္တယ္လိဖြင္႕ေျပာဖို႕က လြယ္လြယ္ေလးပါ ဒါေပမယ္႕
သူျပန္ခ်စ္နိုင္ဖို႕ကေတာ့ လြယ္ပါ႔မလား ေထာင္တန္တဲ့စကား
၇ယ္ေပါ႔တယ္ဆိုသလို   အခ်စ္အခ်စ္နဲ႕လူတိုင္း ေျပာေနေတာ႕
 ခ်စ္တယ္လို႕ဖြင္႕ေျပာတဲ့အခါ တန္ဖိုးမ်ားမဲ့ေနမလား
 ဒီအတိုင္းေလးပဲေနတာေကာင္းမလား

ဒါေပမယ္႕ အရင္ကဒီတိုင္းေလးေနလို႕၇တယ္သူနဲ႕ေတြ႕ေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္အခ်ိန္ေတြကို
 သူကသိမ္းပိုက္သြားတယ္ ဘာလုပ္လုပ္
 အလုပ္တစ္ခုခုလုပ္ပီးတိုင္း သူအေကာင္႕ေလး တက္လာပီလားဆိုတဲ႕
 အေတြးေတြနဲ႕ ေျပးေျပးၾကည္႕မိတာအေမာပဲ
 သူအေကာင္႕ေလး ခနေလးတက္ျပီးေတာ႕ ျပန္ေအာက္သြားရင္
 သူမ်ားကၽြန္ေတာ္ကို စကားမေျပာခ်င္လို႕ ေအာက္သြားတာလား
 ဆိုတဲ့အသိက ေခါင္းထဲကိုအလိုလို ၀င္ေ၇ာက္လာမိတယ္
ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္သင္႕လဲ သူငယ္ခ်င္းတို႕၇ယ္.............
 သူနဲ႕စေတြ႕တဲ့ေန႕ေလးကတည္း သူနဲ႕စကားေျပာတာသူမ်ားေတြနဲ႕
မတူသလို ခံစားမိတာအမွန္ပါ.. ကၽြန္ေတာ္အေၾကာင္းေတြကို
 သူကိုေျပာျပပါတယ္ သူကေမးတယ္ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သူအေၾကာင္းကို
ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ကစေျပာရမွန္းမသိဘူးျဖစ္သြားတယ္
သူနဲ႕ေတြ႕တယ္  ကၽြန္ေတာ္မွာခ်စ္သူမရွိဘူးလို႕ ေျပာရင္ သူက
လက္ခံနိုင္ပါ႔မလား  ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားမိလို႕ပါ
ဒီအတိုင္းေလး မသိသလိုေန စကားလြဲေျပာမိပါတယ္
အခ်စ္ဆိုတာလည္းထုတ္ေဖာ္ျပလို႕၇တဲ့အရာဆိုေကာင္းသားဗ်ာ
ထုတ္ေဖာ္ျပလို႕မရေတာ႕ အတုေယာင္ေတြမ်ားတဲ့ေခတ္မွာ
အခ်စ္စစ္ဆိုတာေလးကို ဘယ္လိုယံုၾကည္ေအာင္ေျပာ၇မလဲ
ကေလာင္နာမည္ေလးအတိုင္း အျဖည္ခံနွလံုးသားဆိုသလို
 ကြၽန္ေတာ္ အဲ႕လိုေလးပဲေနသြား၇မလား
အလြမ္းကဗ်ာေလးေတြေန၇ာမွာ
အခ်စ္ကဗ်ာေလးေတြေတာ႕ ခံစားၾကည္႕ခ်င္တယ္ဗ်ာ
 ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္သင္႕လဲ  အခ်စ္ဆိုတာအတြက္
ကၽြန္ေတာ္လက္ေတြ႕ခံစားမိလာတဲ့အခါမွာ
ကၽၽြန္ေတာ္အေတြးတစ္ခုနဲ႕စဥ္းစားလိုက္မမီေတာ႕ဘူးျဖစ္ေနတယ္
ဒီလိုခံစားမႈကိုကူညီခိုင္းမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ေကာင္မေလး
သိသြားခဲ့ရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္႕ကိုအထင္ေသးေနမလား
ဘာလို႕လဲဆိုေတာ႕   ကိုယ္တိုင္ေတာင္ေသခ်ာမသိပဲ
အဲ႕စကားတစ္ခြန္းကိုေျပာဖို႕ၾကိဳးစားမယ္ဆိုေတာ႕ေလ
ကၽြန္ေတာ္မသိလုိ႕ေျပာမိတာေတာ႕မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး
ဘာလို႕လဲဆိုေတာ႕  စစ္မွန္မႈဆိုတာကိုသက္ေသျပခ်င္လို႕
အေကာင္းဆံုးယံုၾကည္မႈျဖစ္ေစမယ္ ရိုမက္ေလးတစ္ခုခုနဲ႕
အိပ္ေနတဲ့နွလံုးသားေလးကို နိဳးထေစခ်င္တာပါ
ကဗ်ာခ်စ္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကူညီေပးၾကပါအံုး
ကၽြန္ေတာ္ဘာဆက္လုပ္သင္႕လဲဆိုတာကြန္႕မက္ေလးေတြျဖင္႔ေပါ႔
သူငယ္ခ်င္းမ်ားရဲ႕ကြန္မက္ေလးမ်ားကိုေမွ်ာ္လင္႕လွ်က္
 
                                     **အျဖည့္ခံနွလံုးသား**





1 comments:

မိုးနတ္ၾကယ္စင္ said...

မိုးနတ္ အေကာင္းဆံုးအၾကံေပးခ်င္တာကေတာ႔.....
သူ႔ကို ဖြင္႔မေျပာခင္ ကိုယ္႔စိတ္ကို ေသခ်ာရဲ႕လားလုိ႔
ျပန္ဆန္းစစ္ၾကည္႔ဖုိ႔ေတာ႔ေကာင္းတယ္....ဘာေၾကာင္႔ဆုိ
အဲဒါက သိပ္အေရးၾကီးလုိ႔ပါ....မုိးနတ္လဲ လုိင္းေပၚမွာ
အခ်စ္စစ္တစ္ခုကုိ ေတြ႔ခဲ႔ရတယ္....ဒါေပမဲ႔..
မုိးနတ္တုိ႔ မဆံုႏုိင္ခဲ႔ဘူးေလ......
ခုထိေတာ႔ ကုိယ္႔ကိုယ္ကို သူ႔ကိုခ်စ္တယ္လို႔ထင္ေနတုန္းပါပဲ..
ဒါေပမဲ႔.....အျဖည္႔ခံ နားလည္ႏုိင္မလားေတာ႔မသိဘူး......:)
ခင္တဲ႔....မုိးနတ္

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...